上次做完兩場,都唔夠半年,香港又再精神咗啲。所以想同大家update 一下。
在香港,每分鐘就無咗六十秒,青春。
有人說生在八十年代好爽,
可以見到好多新事物誕生,
但是八十後也不斷在呻
「一個時代的消失」。
我們由殖民地居民,
變成「當家作主」的香港人,
再融入一個國家的大灣區內。
所以,究竟有沒有香港精神?
除了在獅子山下體現,
有甚麼地方可以找到香港精神?
身為水上人,又會不會有多點原居民的自豪?
身為傳道人,香港人身份重要嗎?
在香港四十年,究竟是愛?還是責任?
還是,創傷?
- 不設劃位
- 每次交易限購5張門票
| Username | |
| Password | |